Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

När planet är uppe i luften är det inga problem med att flytta runt i kabinen, men under start och landning skall du i princip bara få sitta inom den vikt/balanssektion som du är incheckad i.

Som tidigare nämnt har vi ibland fått "saft" istället för Juice på morgonen på min linje, nu har jag fått bekräftat att detta har skarpt påpekats till leverantören och det ska inte mer ske!

Så idag blev jag "glatt" överaskad när jag kikade ner i frukostpåsen och såg en ny modell på juice.

Mitt problem var väl bara att jag varken fick en kanna, 1 Liter vatten eller sen Sax för att kunna njuta av min frukost :(
[ironi] Å andra sidan, det finns väl inget annat bolag som serverar koncentrerad apelsinjuice, så du kan ju faktiskt inte jämföra SAS med andra bolag! [/ironi]

Edit: stavfel

Last edited:
Bokade en flygning till USA i juni för ett par månader sen. I och med att jag är EBG så får jag ju boka sittplats och gör det så långt fram som möjligt i E för mig och kompisen ska med. När jag går in idag så ser jag att vi sitter på helt andra platser i planet och därtill på olika sidor av planet.
Jag ringer in för att kolla vad som hänt och får meddelandet att de flyttat på Plus sektionen. Jag kan inte välja nya platser själv utan får två platser ganska långt bak i planet.

Så om jag inte kollat innan så hade vi inte blivit meddelade på något sätt. Tycker det är ganska dåligt. Plus att jag försökte boka tidigt och därigenom få bra platser. Får hoppas att OT går igenom så att vi blir flyttade till Plus istället....

Toppen