Senaste nytt

500 poäng för 70kr (tidigare 1kr) från Aftonbladet Plus

"Inställningar för prenumerationsförnyelse kan inte ändras förrän 15 maj 2015 11:50:57"

Snart, mycket snart :)

Tänk om man hade haft sådan tur som dig..
NyRhKH4.png

Tack för ännu ett bra tips att på ett enkelt sätt tjäna lite extra bonuspoäng. Skaffade prenumerationen åt både mig och sambon :)

Även jag skapade konto senare och har nu stängt av automatiken för hela familjen. För säkerhets skull gick jag in på Hantera betalkort också och tog bort mina kortuppgifter.
Kul att Aftonbladet därefter skickar ett mail med (nästan) hela kortnumret. Säkerhetstänk?

Även jag skapade konto senare och har nu stängt av automatiken för hela familjen. För säkerhets skull gick jag in på Hantera betalkort också och tog bort mina kortuppgifter.

Gjorde samma sak, man blir ju lite lätt orolig ;)

Kul att Aftonbladet därefter skickar ett mail med (nästan) hela kortnumret. Säkerhetstänk?
Enligt befintligt regelverk är det tillåtet med sex första + fyra sista om det inte nämns tillsammans med utgångsdatumet, samtidigt sägs att man där så är tillämpligt endast ska visa de fyra sista, tillsammans med korttyp. Så, de bryter inte mor reglerna, men visar samtidigt på att säkerhetstänkande inte är på topp!

Toppen