Senaste nytt

500 poäng för 70kr (tidigare 1kr) från Aftonbladet Plus

Enligt befintligt regelverk är det tillåtet med sex första + fyra sista om det inte nämns tillsammans med utgångsdatumet, samtidigt sägs att man där så är tillämpligt endast ska visa de fyra sista, tillsammans med korttyp. Så, de bryter inte mor reglerna, men visar samtidigt på att säkerhetstänkande inte är på topp!

De sex första siffrorna visar bara vilket företag som ställt ut kortet, och den sista siffran är en kontrollsiffra.
Bank card number - Wikipedia, the free encyclopedia

Fungerar nu men så här säger avtalet:

Du har valt att köpa följande produkt från Aftonbladet Plus
header_aftonbladet_plus.png

Premium första månaden 1 kr, 1 SEK
Ger dig tillgång till alla Plus-artiklar, magasinen digitalt, papperstidningen i din mobil/platta redan kl 06.00, och unika erbjudanden.
Förnyas varje månad för 69 kr tills uppsägning. Uppsägning tidigast möjlig 2015-07-07.

150707?? Kanske inte så OK. Vill absolut inte läsa aftonblajjan gör det endast för 500 p och att betala 1 extra månad gör jag inte.

Då hoppar man den. Hyr lite mer filmer istället och kommer upp i samma poäng på dom pengarna, om inte mer.

Då var erbjudandet värdelöst nu då, då det kostar mer än det är värt. Det står även "Gäller endast en (1) gång per EuroBonus-medlem." Undrar hur många som sagt upp och signat upp igen ;) (om det går innan första månaden löpt ut)

Fungerar nu men så här säger avtalet:

Du har valt att köpa följande produkt från Aftonbladet Plus
header_aftonbladet_plus.png

Premium första månaden 1 kr, 1 SEK
Ger dig tillgång till alla Plus-artiklar, magasinen digitalt, papperstidningen i din mobil/platta redan kl 06.00, och unika erbjudanden.
Förnyas varje månad för 69 kr tills uppsägning. Uppsägning tidigast möjlig 2015-07-07.

150707?? Kanske inte så OK. Vill absolut inte läsa aftonblajjan gör det endast för 500 p och att betala 1 extra månad gör jag inte.

Hmm, när dyker detta upp? Kan inte se detta någonstans innan jag behöver mata in kortuppgifter och trycka på Betala-knappen..

Kul att Aftonbladet läser businessclass.se! För hur skulle ni annars så snabbt ändrat reglerna om begränsning i antal abonnemang och uppsägningstid? ;-)

Toppen