Senaste nytt

Nyhet: Boka SAS American Express 2-för-1 vouchers via hemsidan

Kanonbra att det går att söka och boka online nu. Men det är riktigt trist att de inte kunde vara tydligare i texten (eller ännu hellre - ha informerat!) så att det tydligt framgick vad rabatten gällde.

Jag har använt min voucher för en resa till Tokyo i november, men får trots detta upp erbjudandet på hemsidan. Frågan är vad som händer med min bokning till Tokyo om jag skulle försöka mig på att boka en resa med erbjudandet via hemsidan?!

• Gilla
Reactions: Gus
Jag har använt min voucher för en resa till Tokyo i november, men får trots detta upp erbjudandet på hemsidan. Frågan är vad som händer med min bokning till Tokyo om jag skulle försöka mig på att boka en resa med erbjudandet via hemsidan?!

Ja det kan man helt klart undra!
SAS IT rosar ju inte marknaden direkt!

Kan alla som fått sin 2-4-1 utnyttja denna på sas.se nu? Jag har fått mitt brev daterat 12-apr men kommer får inte upp något erbjudande. Och varje gång jag försöker ringa Tallin för att boka ger jag upp efter 20 min i kö

Kan alla som fått sin 2-4-1 utnyttja denna på sas.se nu? Jag har fått mitt brev daterat 12-apr men kommer får inte upp något erbjudande. Och varje gång jag försöker ringa Tallin för att boka ger jag upp efter 20 min i kö
Jag får heller inte upp erbjudandet, mitt amex brev är också daterat 12-apr...

Toppen