Det hoppas vi nog alla. Har iaf jag eftersökt i många år. Hoppas hoppas.Jag har en känsla av att implementationen av Star Alliance awardsök inte är klar men jag vet att det finns en ambition att få till det.
Det hoppas vi nog alla. Har iaf jag eftersökt i många år. Hoppas hoppas.Jag har en känsla av att implementationen av Star Alliance awardsök inte är klar men jag vet att det finns en ambition att få till det.
Kan du uppdatera rubriken då vi nu vet mer?
Jag får inte heller upp erbjudandet, men min voucher har bara varit aktiv i en vecka, så det kanske är lite fördröjning?Någon mer än jag som har en aktiv voucher, men ändå inte får upp erbjudandet när jag söker?
Jag har använt min voucher för en resa till Tokyo i november, men får trots detta upp erbjudandet på hemsidan. Frågan är vad som händer med min bokning till Tokyo om jag skulle försöka mig på att boka en resa med erbjudandet via hemsidan?!
Jag får heller inte upp erbjudandet, mitt amex brev är också daterat 12-apr...Kan alla som fått sin 2-4-1 utnyttja denna på sas.se nu? Jag har fått mitt brev daterat 12-apr men kommer får inte upp något erbjudande. Och varje gång jag försöker ringa Tallin för att boka ger jag upp efter 20 min i kö