Senaste nytt

Nyhet: Boka SAS American Express 2-för-1 vouchers via hemsidan

agehall

Medlem
Du ringer vanliga SAS-numret, tror det är 0770-727727 och om du knappar in ditt EBG-nummer kommer du vidare till 24-hour hotline, som visat sig vara just Tallinn.

Oj? När har detta ändrats? Jag har aldrig hamnat i Tallinn när jag ringt utanför normala öppettider, men det var ett tag sedan jag testade sist.
 

RickardG

Medlem
Vet inte, men jag ringde kl 20 i förrgår och kl 21 igår (ville testa på nytt eftersom jag inte heller kunde tro att det var sant) och båda gångerna blev jag kopplad till Tallinn.
 

johhenrik

Medlem
Oj? När har detta ändrats? Jag har aldrig hamnat i Tallinn när jag ringt utanför normala öppettider, men det var ett tag sedan jag testade sist.
Så har det varit senaste 2 åren skulle jag säga, vilket är senast jag hade med Tallinn att göra vad jag kan minnas. Jag har aldrig använt något annat nummer än 0770-727 727, som legat i min telefonbok i säkert 15 år skulle jag tro.
 
Är det guldnummret eller 0770-727727? Jag har nämligen ringt det sistnämnda efter öppningstider någon gång (innan jag visste att jag kunde ringa ett separat nummer som guld) och då säger dom att det är stängt även om jag tror jag knappade in mitt EB nummer. Är det någon här som har fått hjälp med att boka en 2för1 på detta nummer?
 

RickardG

Medlem
Jag ringde vanliga numret, 0770-727 727, i förrgår och bokade en 2-4-1. Efter att ha knappat in mitt EB-nummer kopplades jag direkt till Tallinn.
 

AABack2ARN

Medlem
Så har det varit senaste 2 åren skulle jag säga, vilket är senast jag hade med Tallinn att göra vad jag kan minnas. Jag har aldrig använt något annat nummer än 0770-727 727, som legat i min telefonbok i säkert 15 år skulle jag tro.

Var det inte 020-727 727 inledningsvis (dvs ett gratisnummer)? Nu är det väl ett nummer som kostar lika mycket oavsett varifrån man ringer?

P.S: Ni vet väl att SAS valde detta nummer eftersom 727 727 står för "SAS SAS" medan SJ valde 0770-75 75 75 står för "SJ SJ SJ" ;)
 

Avgeek

Medlem
Funkar det fortfarande att se om man har AMEX vouchern genom att göra en random bonussökning? Nådde 150k spend igår och vill gärna boka asap men vet inte hur lång tid det tar för vouchern att bli utställd, det är ju nice om det går att verifiera direkt på hemsidan.
 

Impendill

Medlem
Ja det funkar!
Nådde min voucher för någon vecka sedan, det tog en vecka för SAS att få in den i sitt system från dagen den blev triggad.
 
Toppen