Jag pratade med kundtjänst idag och de har haft tekniska problem med dessa poäng. De säger att de jobbar på det, men ingen tidsplan för när det ska vara fixat.En annan fråga, är det någon som fått poäng för en coop "poängbomb", hur lång tid tar det?
Jag pratade med kundtjänst idag och de har haft tekniska problem med dessa poäng. De säger att de jobbar på det, men ingen tidsplan för när det ska vara fixat.
Gällande bonusen för inköp i december hade de inte en aning men skulle undersöka detta närmare.
Menar du de 4000 poängen (har jag för mig) man skulle få för att man handlade för en viss summa på Coop i december? Jag väntade på dem också men för en månad sen. Efter ett kort samtal till kundtjänst hade jag poängen dagen efter.
Det känns med Coop som att man måste ha järnkoll på vad man är berättigad till och jaga på dem lite. Dock aldrig några problem att man faktiskt får dem.
Precis. För visst var det dubbla poäng på det man köpte i december? Jag hade lite svårt att argumentera med kundtjänst eftersom jag själv var lite osäker.