Senaste nytt

COOP Medmera mer

Mitt coop-kort har funkat ganska smärtfritt men igår fick också jag problem med "slumpmässiga" declines. Rätt irriterande. Det funkade åtminstone lite senare på Daglivs.

Någon som vet om man på något sätt själv kan se om "spärren" slagit till? Misstänker att det nu hänt för mig, men självklart efter att kundtjänst stängde på fredagskvällen och därmed inte öppnar förrän måndag..

Kolla om deras talsvar har någon sån funktion. Annars kan du chansa på en fuling och stänga av internetköp och utlandsköp och sedan slå på dessa igen, det är inte omöjligt att man i samband med en sån övning återställer även annat intressant :)

Fanns inte i talsvar, och jag tror inte det med internetköp och utlandsköp fungerade.

Däremot fungerade internetköp i morse, vilket det inte gjorde i går eftermiddag... Både "vanligt" och betalo, inget av dem funkade igår. Så det blir väl att ge sig iväg och köpa någon billig sak i betalterminal också för att se om det också börjat funka :)

Funderar på att skaffa ett med mera och lägga ner SJ prio MC, där det bara ackumuleras en massa poäng jag inte vet vad jag ska göra med, (reser bara i jobbet med tåg). Men när jag läser det här så blir jag tveksam.

Toppen