Kommer man in i Al-Safra som Emerald?
Spännande! Kanske något för @johhenrik att undersöka imorgon?Förmodligen inte men inte helt klarlagt än, enl. denna tråd finns Krug fortfarande i baren
the bar in the dining area ... up the stairs to your right as you enter the lounge.
QR Lounges at HIA - Page 64 - FlyerTalk Forums
It's a dirty job, but someone has to do it!Spännande! Kanske något för @johhenrik att undersöka imorgon?![]()
Fare basis av denna deal är IJGSP2PW och ej återbetalningsbar och ombokning mot 300 USD per gång.
Däremot fare basis DJGSP2PE är återbetalningsbar mot 150 USD och ombokningsbar mot 150 USD per gång.
Med tanke på att prisskillnaden mellan fare basis IJGSP2PW och DJGSP2PE är endast ca 450 SEK till Australien, kan det vara värt att betala lite extra för flexibilitet.
För dem som samlar miles på Qatar Airways Privilege Club, intjäning av miles blir det olika mellan I klass (125%) och D klass (175%).
Qmiles Earn Chart
Jag utgår ifrån informationen på ExpertFlyer så kan jag inte svara på villkoren av biljetter på Qatar Airways webbsida.Interessant er at jeg har lige lavet en søgning fra København til Manila - udrejse 3. maj og hjem 27. maj. Jeg får en samlet pris på DKK 12.704 retur - med fare basis DJGSP2PE. Til gengæld står der i restrictions - "Valid on QR Services Only. Tickets are non-refundable". Det virker vel til at der er en fejl et sted i booking systemet - prisen er også meget lavere end den QR annoncerer med her - Flight Deals | Qatar Airways India - hvor det burde være DKK 16.295.
Visa bifogad bild 33960
... København til Manila - udrejse 3. maj og hjem 27. maj. Jeg får en samlet pris på DKK 12.704 retur - med fare basis DJGSP2PE. Til gengæld står der i restrictions - "Valid on QR Services Only. Tickets are non-refundable". Det virker vel til at der er en fejl et sted i booking systemet - prisen er også meget lavere end den QR annoncerer