Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Hu! Följ med oss istället. Vi kör Köpenhamn-Ålborg 9 ggr i Plus.
10904419_10204441766998743_1484928740169760836_o.jpg
Varför är jag inte förvånad....

Vi hittade Dublin nu för 959SEK T/R med vändande plan SAS Ungdompris.

I vanlig ordning fick jag inte mailet, har inte fått de senaste tre-fyra gångerna. Mitt svar blev att boka BA till London nu till på tisdag, jag var i valet och kvalet vilket jag skulle välja, men SAS gör mitt val enkelt.

Jag har också fått denna challenge (min första för övrigt).
5 t/r för 30.000 poäng.

Jag har en resa inplanerad 22 april: GOT-ARN-FCO. återresa 26 april: FCO-ARN-GOT i plus.
Räknas någon av de till utmaningen?

Hur bokar man studentbiljett hos SAS?

Jag har också fått denna challenge (min första för övrigt).
5 t/r för 30.000 poäng.

Jag har en resa inplanerad 22 april: GOT-ARN-FCO. återresa 26 april: FCO-ARN-GOT i plus.
Räknas någon av de till utmaningen?

Hur bokar man studentbiljett hos SAS?

Det kommer den tyvärr inte göra! Gäller från 23 april så din hemresa räknas som en enkelresa.....

Maila och kolla med dom! Du genomför ju själva T/R den 26 april men enkelresan 22 april ;)

Du må være innloggad for å booka ungdomsbilletter nå, og de er 12 til 26 år (til og med 25). Usikker på hvordan det står til med studentbilletter, widerøe har en egen booking-motor for de... Studentbillett | Widerøe

Ungdom - 12 t.o.m. 25 år
Er du under 26 år? Bestill ungdomsbillett med SAS og Widerøe.

Student - 26 t.o.m. 31 år
Bestill i skjemaet over. Gjelder kun Widerøes innenlandsruter.
Betingelser for studentbilletter:
  • Gjelder fulltidsstudenter 26 t.o.m 31 år med studentbevis.
  • Gjelder Widerøes innenlandsruter.

Du har helt rätt vad ungdom beträffar, nu var det ett tag sedan jag kunde åka på de biljetterna utan jag har köpt studentbiljetter via Kilroy och där har det aldrig varit några problem. Kan inte minnas om jag fyllt i födelsedatum eller ej, men det känns ju rimligt att man borde göra det.

Du har helt rätt vad ungdom beträffar, nu var det ett tag sedan jag kunde åka på de biljetterna utan jag har köpt studentbiljetter via Kilroy och där har det aldrig varit några problem. Kan inte minnas om jag fyllt i födelsedatum eller ej, men det känns ju rimligt att man borde göra det.

Kilroy er jo et godt tips, kan hende man får SAS-billetter til en ok pris om man booker via dem. Men da blir det jo banne-i-kirka-bruk-av-reisebyrå :p

Toppen