Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Hej! Jag fick också Bonus Challenge mail nu och har tre frågor:

1) Poängen man får extra under Challenge, blir det Status(grundande)poäng som kan påverka min medlemsstatus?

2) Har bokat nu 4 resor med SAS mellan april och juni (+ 2 planerat). Vad gäller som t/r för SAS? Varje resa eller varje Segment? Om jag t.ex. flyger ARN-CPH-TXL-OSL-ARN är det en T/R för SAS?

3) Om jag skulle bestämma mig nu för 5 antal resor jag kommer göra och det blir 7, kommer jag få mer poäng eller bara dem jag har bestämt mig nu för (med antal resor).

Tack på förhand :)

Hej! Jag fick också Bonus Challenge mail nu och har tre frågor:

1) Poängen man får extra under Challenge, blir det Status(grundande)poäng som kan påverka min medlemsstatus?

2) Har bokat nu 4 resor med SAS mellan april och juni (+ 2 planerat). Vad gäller som t/r för SAS? Varje resa eller varje Segment? Om jag t.ex. flyger ARN-CPH-TXL-OSL-ARN är det en T/R för SAS?

3) Om jag skulle bestämma mig nu för 5 antal resor jag kommer göra och det blir 7, kommer jag få mer poäng eller bara dem jag har bestämt mig nu för (med antal resor).

Tack på förhand :)

1. De är enbart extra poäng så om du får 30 000 poäng för 5 T/R är det enbart poäng som du kan flyga för och inte räkna in till att nå en nivå.

2. Sist var de ARN-CPH-TXL-OSL-ARN räknat som 2 T/R om jag inte minns fel.

3. Du får inte mer poäng även om du gör fler resor.

Tack @Aurora! Nu hittade vi ännu billigare biljetter. Samtidigt kan man passa på att handla TaxFree.

Pressa påriser!.png

3790 SEK för 5 T/R!

OBS DET ÄR SAS UNGDOMBILJETT

Husk du skal være bortrejst mere end 24h for lovligt at kunne indføre toldfrie varer i EU.

Jo iof! men om jag köper det den första vändan i Oslo och låser in de i ett förvarningsskåp så tar jag med den dagen efter när jag gör min sista T/R.

Men det er jo Go?

Det är ju bara 5 T/R som behöver göras och de är så pass korta flygningar så spelar de verkligen inte någon roll....

Toppen