Smuffe skrev:@SNIFFJag antar att de inte skickat ett trevligt välkomstpaket som så många andra.Klicka för att utvidga...
Det står på hemsidan att man inte får ett nytt kort förr än man har gjort en flight med TK. Men det går visst att trycka på request a new card, då de inte har något temporärt kort eller vettigt kort i en app. Statusen dyker upp i deras app i alla fall.tågnörd skrev:Bra att veta, jag satt och väntade på välkomstpaketet, men har nu tryckt på "request new card".Klicka för att utvidga...
wheaa skrev:Nu har dom bett mig kontoutdrag för femte gången ger snart uppKlicka för att utvidga...
Smuffe skrev:samt att deras hantering av ditt ärende är ytterst professionellt.Lycka till!Klicka för att utvidga...
gustafsg skrev:Skickade in förfrågan den 25/3, och fick svar den 4/2 om att de ville ha en fotokopia på mitt EBG-kort. Skickade in detta samma dag men sen dess har jag inte mottagit något svar, och frågan av det hela är om det är idé att skicka en påminnelse till dem eller bara vänta?Har läst att flertalet personer här fått vänta lång tid, men bättre att fråga en gång för mycket!Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:Slängde in en matchning till tjejen idag. Får se vad som händer.Klicka för att utvidga...