Senaste nytt

Turkish Airlines statusmatchar

Bra att veta, jag satt och väntade på välkomstpaketet, men har nu tryckt på "request new card".
Det står på hemsidan att man inte får ett nytt kort förr än man har gjort en flight med TK. Men det går visst att trycka på request a new card, då de inte har något temporärt kort eller vettigt kort i en app. Statusen dyker upp i deras app i alla fall.

Nu har dom bett mig kontoutdrag för femte gången ger snart upp :(

Skriv till dom att du har från första kontakt datum xx,xx,201x besvarat de i samma ärendenummer TK xxx xxx xxx och att du har skickat kontoutdrag och all info bifogad.
Hänvisa till alla tidigare svar och bilagor som du tidigare har skickat och var tydlig med att du är väldigt missnöjd med deras service och interna kommunikation samt att deras hantering av ditt ärende är ytterst (o)professionellt.

Lycka till!

Last edited:
  • Gilla
Reactions: pep
Det kanske ställer dom.. Får de att inte riktigt veta vad de ska göra och råkar ge @wheaa Elite+... :D

Btw, redigerat till en mer (o)passande rättning. ;)

Skickade in förfrågan den 25/3, och fick svar den 4/2 om att de ville ha en fotokopia på mitt EBG-kort. Skickade in detta samma dag men sen dess har jag inte mottagit något svar, och frågan av det hela är om det är idé att skicka en påminnelse till dem eller bara vänta?
Har läst att flertalet personer här fått vänta lång tid, men bättre att fråga en gång för mycket!

Toppen