Senaste nytt

COOP Medmera mer

Nej, inte mer än att de informellt uttryckt att det kommer att bli en försämring :(
De skrev väl något i stil med "passa på att använda de förmånliga villkoren fram till sista mars". Det betyder ju i sak inte att de inte blir ännu mer förmånliga efter det, men sannolikheten är ju definitivt inte stor.

Men nog vore det lite ironiskt om alla här inne växlade in total miljontals med poäng sista mars, och sedan fick vi ännu bättre växlingskurs i det nya :)

Var inne igår och förde över lite coop-poäng till eurobonus igår kväll och såg bifogat, från SAS

Om mina morgontrötta kalkyler stämmer är det en försämring till 15% - kunde varit värre så länge som betalo fortfarande är gratis och poänggrundande.

Gustav

Attachments

• coop medmera - Kopia.png
    coop medmera - Kopia.png
    56,3 KB · Visningar: 433
Var inne igår och förde över lite coop-poäng till eurobonus igår kväll och såg bifogat, från SAS

Om mina morgontrötta kalkyler stämmer är det en försämring till 15% - kunde varit värre så länge som betalo fortfarande är gratis och poänggrundande.

Gustav

Sedär, nu pustade jag nog faktiskt ut lite. Räknade kallt med minst en halvering. Så detta är goda nyheter för mig som precis kommit igång med Betalo :)

Gustav

Nja, 25% mindre blir det. Men det kunde ju förstås ha varit värre...

Det låter ju ändå ok. Då börjar jag använda mitt Amex igen (hittills oanvänt i år) för att få ihop till 2-4-1, sedan använder jag Coop för att betala räkningar på betalo.

Jag råkade titta igenom övriga Coop-premier igår och kunde konstatera att jag istället för EB-poäng skulle kunna växla till mig ett kvarts ton ekologiskt vetemjöl, vilket skulle täcka familjens brödkonsumtion i 7827,8 år framöver. Får klura fram till 31 mars på vad det blir; mjöl eller EB-poäng...

Toppen