Senaste nytt

COOP Medmera mer

Nja, med sparat kort på Betalo så skulle jag säga att det är exakt lika (o)smidigt. Eller vad tycker du skiljer sig?

Har Handelsbanken annars och deras app är föredömlig och scanningsfunktionen är hästlängder bättre än Betalos. Att spara mottagare är inte heller så logiskt. Tar helt klart nästan dubbelt så lång tid som med SHB.

Har Handelsbanken annars och deras app är föredömlig och scanningsfunktionen är hästlängder bättre än Betalos. Att spara mottagare är inte heller så logiskt. Tar helt klart nästan dubbelt så lång tid som med SHB.
Okej, jag betalar själv på datorn och tycker att det är ganska precis samma procedur.

Ok, fixat!
Har nu betat av flera räkningar och därmed borde 10000p gränsen vara nådd med råge. ;-)

Får vara snäll mot mig själv och tänka på att jag har haft en hel del annat, viktigare att tänka på än att sätta mig in i detta tidigare.
Ingen idé att gråta över spilld mjölk. Nu har jag iaf kommit igång och det kommer vara lättare med Betalo framöver.

Sen ska jag bara komma ihåg att växla Coop mot SAS innan ändringarna. Får väl sätta larm.

Finns det någon kod eller något erbjudande just nu för Medmera Mer? Jag tipsade en kompis att signa upp, men hittar inget bra erbjudande just nu.

Tack för tipset!

Har svårt att tro att det kommer bli möjligt innan 31/3 då försämringen träder i kraft.
Kan ju alltid göra ett försök genom att skippa Ica och köra 700 meter till till Coop... ;-)
Sen har jag inte satt mig in i hur jag betalar räkningar med mitt MMM-kort.
Blir till att lusläsa tråden samt Googla.

Vet man vad förändringen innebär?

Toppen