Det är spännande att dessa som "aldrig skulle välja SAS" orkar lägga så mycket tid på att följa nyheter och kommentera. Tragiskt.
Du menar lika spännande som fenomenet med den 126 sidor låååånga klagotråden om Norwegians dreamlinerelände trots att nästan ingen härinne reser med de? Sorry jag kunde inte låta bli.
Du menar lika spännande som fenomenet med den 126 sidor låååånga klagotråden om Norwegians dreamlinerelände trots att nästan ingen härinne reser med de? Sorry jag kunde inte låta bli.
Åter till ämnet SAS nya kabin: att gnälla över den nya kabinen innan man rimligtvis ens kan ha testat den visar bara på dåligt omdöme. Personligen tycker jag att den nya C-kabinen ser ut att mäta sig med de allra bästa C-kabinerna på marknaden vad gäller hårdvaran. Här får nog LH, BA m.fl. det tufft att kunkurera med SAS om de skandinaviska resenärerna. Särskilt på direktlinjerna.
Snyggt gjort! Jag tror de hade hyrt in ett mediaföretag för att filma allt, det fanns flera filmteam på plats.Nu finns även SAS film från invigningen och vår alltid lika glada @Jacob syns i filmen.
Kommer bli ett stort och välbehövligt lyft för SAS med dessa nya stolar, i samtliga klasser.