Senaste nytt

Live från København Kastrup: Invigning av SAS nya longhaulkabiner

Dessutom har jag "hört" ryktet om att SAS kabinpersonal får nya uniformer (iaf longhaul biz). Kanske nånting som @Jacob kan bekräfta?
Stämmer. En liten fågel viskade detta till mig också. De har tagit fram nya "kockuniformer" som de tar på sig under serveringen uppe i luften. Det var meningen att jag skulle fått en visning av dessa i måndags men tiden rann tyvärr iväg och det hanns aldrig med.

När jag läser mina inlägg i denna tråd en gång till så verkar jag otroligt gnällig :).

Jag tycker att den nya designen är grymt snygg och ser fram emot att testa den i juni!

Jag är helt klart imponerad av SAS nya business class. Den ser riktigt riktigt bra ut. Det tar faktiskt inte ens emot att säga det! ;)

Plötsligt gick SAS från att vara bland mina sistahandsval till att vara ett flygbolag jag gärna återigen börjar flyga business till/från New York med. Det vill säga så fort den nya kabinen är installerad på hela flottan. Skynda skynda!

Inslaget från norsk tv bekräftade att det är ok att "ligga och sova vid start och landning" på grund av trepunktsbälte.

När jag läser mina inlägg i denna tråd en gång till så verkar jag otroligt gnällig :).

Jag tycker att den nya designen är grymt snygg och ser fram emot att testa den i juni!

Oh, you ain't been nothing yet... Så du dette gullkornet fra en nordmann? Hentet fra SAS sin Facebookside, det er en kommentar til bildene fra den nye kabinen:
"SteinWalle
For noe tøys. SAS Business vil selv med denne "oppgraderingen" fremstå som økonomiklasse på Qatar, Emirates og Etihad. På Qatar Economy fra Oslo kan man velge mellom 3 varmretter og champagne er selvsagt gratis også der. Å ikke sammenligne seg med dem er å stikke hodet i sanden. Jeg har de siste 8 årene kun flydd disse til Midt-Østen og Asia nettopp fordi SAS, Lufthansa, KLM osv har et mindreverdig produkt til langt høyere pris. Dessuten vet disse selskapene fra Midt-østen å verdsette loyalitet. Når man når elite status blir man så og si alltid oppgradert til First med business billett. Jeg har vært gull-medlem i SAS i over 10 år og har enda til gode å bli oppgradert uten å betale for det! Med den virkelighetsoppfatningen Roald viser er det bare spørsmål om tid før SAS er historie. Synd, jeg skulle gjerne brukt pengene mine på SAS om de hadde et sammenlignbart produkt."

Han må ha et vondt, bittert liv. Glad jeg ikke er han... :D

Toppen