SK1989
Medlem
Se här: SAS Viking (@SAS_Viking) | TwitterDessutom har jag "hört" ryktet om att SAS kabinpersonal får nya uniformer (iaf longhaul biz). Kanske nånting som @Jacob kan bekräfta?
Se här: SAS Viking (@SAS_Viking) | TwitterDessutom har jag "hört" ryktet om att SAS kabinpersonal får nya uniformer (iaf longhaul biz). Kanske nånting som @Jacob kan bekräfta?
Stämmer. En svensk designer vet jag. Filippa K tror jag.Dessutom har jag "hört" ryktet om att SAS kabinpersonal får nya uniformer (iaf longhaul biz). Kanske nånting som @Jacob kan bekräfta?
Stämmer. En liten fågel viskade detta till mig också. De har tagit fram nya "kockuniformer" som de tar på sig under serveringen uppe i luften. Det var meningen att jag skulle fått en visning av dessa i måndags men tiden rann tyvärr iväg och det hanns aldrig med.Dessutom har jag "hört" ryktet om att SAS kabinpersonal får nya uniformer (iaf longhaul biz). Kanske nånting som @Jacob kan bekräfta?
När jag läser mina inlägg i denna tråd en gång till så verkar jag otroligt gnällig.
Jag tycker att den nya designen är grymt snygg och ser fram emot att testa den i juni!