B
Brandten
Guest
Så länge det inte blir sämre än 0.15 så är det ju bara att fortsätta använda kortet då SAS Amex ger samma eller mindre.
SAS Diners ger 0.20.Brandten skrev:Så länge det inte blir sämre än 0.15 så är det ju bara att fortsätta använda kortet då SAS Amex ger samma eller mindre.Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:SAS Diners ger 0.20.Klicka för att utvidga...
Ja, fram till den 31:e mars. Sedan vet vi inte vad konverteringskursen blir.Aurora skrev:...vil vel Coop MedMera Mer være det beste valget da...Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Ja, fram till den 31:e mars. Sedan vet vi inte vad konverteringskursen blir.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Hoppas nu inte de förstör hela min motivation att handla på Coop istället för Ica.Klicka för att utvidga...
.... Och med antalet butiker som godtar Diners och därmed genererar spend är väl kursen närmare 0.02. Men visst jag ser vad du skriver. Ska bli spännande att se vad som händer.Budgetresenär skrev:SAS Diners ger 0.20.Klicka för att utvidga...
Även om kursen skulle bli 0,05 är det ett attraktivt kort eftersom det för närvarande är det enda kortet som kan användas för att betala räkningar utan avgift...Budgetresenär skrev:Ja, fram till den 31:e mars. Sedan vet vi inte vad konverteringskursen blir.Klicka för att utvidga...
MrShield skrev:Jag ringde helt enkelt till Coop och frågade och kan bekräfta att från och med 1:a april kommer en ny växlingstabell där de kommer sänka antalet Eurobonuspoäng du får för dina Coop-poäng. Exakt hur tabellen kommer se ut var inte spikat, men en lägre växlingskurs "över hela spannet" kommer att gälla.Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Suck, det var ju nästan för bra för att vara sant, vi får se hur illa det blir.Klicka för att utvidga...
Det där med cashback har jag missat. Eller är det när man växlar in poängen mot rabatt på Coop?DrKlas skrev:Blir det en halvering av poängen så kommer jag fortfarande vara nöjd och fortsätta använda mitt Coop-kort och växla till EB-poäng. Blir det ännu sämre blir jag mindre nöjd men kommer ändå fortsätta att använda kortet. Låg årsavgift, inget valutapåslag och 1% cashback är ju ändå ganska bra.Klicka för att utvidga...
Tack för info! Låt oss hoppas de inte förstör växlingskursen helt och hållet....MrShield skrev:Jag ringde helt enkelt till Coop och frågade och kan bekräfta att från och med 1:a april kommer en ny växlingstabell där de kommer sänka antalet Eurobonuspoäng du får för dina Coop-poäng. Exakt hur tabellen kommer se ut var inte spikat, men en lägre växlingskurs "över hela spannet" kommer att gälla.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Det där med cashback har jag missat. Eller är det när man växlar in poängen mot rabatt på Coop?Klicka för att utvidga...
Det är väl varje halvår, men utifrån när du skaffade kortet och inte kalenderhalvår.Mikael skrev:En månad kvar? Jag trodde det var varje kalender-halvår, dvs till sista juni?Klicka för att utvidga...