Senaste nytt

COOP Medmera mer

Jag ringde helt enkelt till Coop och frågade och kan bekräfta att från och med 1:a april kommer en ny växlingstabell där de kommer sänka antalet Eurobonuspoäng du får för dina Coop-poäng. Exakt hur tabellen kommer se ut var inte spikat, men en lägre växlingskurs "över hela spannet" kommer att gälla.

Suck, det var ju nästan för bra för att vara sant, vi får se hur illa det blir.

Suck, det var ju nästan för bra för att vara sant, vi får se hur illa det blir.

Blir det en halvering av poängen så kommer jag fortfarande vara nöjd och fortsätta använda mitt Coop-kort och växla till EB-poäng. Blir det ännu sämre blir jag mindre nöjd men kommer ändå fortsätta att använda kortet. Låg årsavgift, inget valutapåslag och 1% cashback är ju ändå ganska bra.

Blir det en halvering av poängen så kommer jag fortfarande vara nöjd och fortsätta använda mitt Coop-kort och växla till EB-poäng. Blir det ännu sämre blir jag mindre nöjd men kommer ändå fortsätta att använda kortet. Låg årsavgift, inget valutapåslag och 1% cashback är ju ändå ganska bra.
Det där med cashback har jag missat. Eller är det när man växlar in poängen mot rabatt på Coop?

Jag ringde helt enkelt till Coop och frågade och kan bekräfta att från och med 1:a april kommer en ny växlingstabell där de kommer sänka antalet Eurobonuspoäng du får för dina Coop-poäng. Exakt hur tabellen kommer se ut var inte spikat, men en lägre växlingskurs "över hela spannet" kommer att gälla.
Tack för info! Låt oss hoppas de inte förstör växlingskursen helt och hållet....

Tur att jag hann bygga ut huset och betala med Coop kortet. :)
144000 poäng så långt sedan i somras! Det är bara att vara glad så länge det varar. (Och hoppas på en ok kurs efter 1 april)

Om man inte handlar all mat på COOP är det knepigt att komma upp i 21000p för att få den där dubblingen.
Jag saknar 10000:- och en månad kvar...

Är det någon som har testat nåt "kreativt" sätt att lösa detta? Presentkort?

Toppen