Senaste nytt

Förändrad intjäning och nivåer i Eurobonus

Jag är fortfarande tacksam för dagens intjäningstabell och för den som gäller från 2015-JAN-01, i jämförelse med den tiden Jørgen Lindegaard var SAS VD.
SAS dåtidens LCC försök, SAS Snowflake flygningar gav inga poäng i början. Sedan ändrade de så att den gav 25% poäng i alla fall.
SAS´ snowflake - FlyerTalk Forums
Snowflake now possible to buy on SAS Classic - FlyerTalk Forums

800px-SAS_snowflake.JPG

(Foto: Wikipedia)

Som sagt, allt var inte bättre förr. Kommer även ihåg de mörka åren med 0p inrikes på de flesta linjerna. typ 50 fullpris segment i C för EBG mm

Nu har det gått massor av timmar med de nya kraven. På tjejens EB-sida står det att det krävs 45000p för EBG. Hon har 47000 och är fortfarande silver.

Nu har det gått massor av timmar med de nya kraven. På tjejens EB-sida står det att det krävs 45000p för EBG. Hon har 47000 och är fortfarande silver.

Liknande hände när EBD introducerades. Då var man tvungen att få en ny kreditering på kontot för att systemet ska räkna om status (alternativt kontakta SAS).

Liknande hände när EBD introducerades. Då var man tvungen att få en ny kreditering på kontot för att systemet ska räkna om status (alternativt kontakta SAS).

Då får hon resa hem som silver på lördag och så hoppas vi att det blir en förändring efter att de sista poängen krediteras.

Jag har samma problem, jag ligger på 96000p men har inte blivit uppgraderad till EBD. Efter kontakt med SAS fick jag svaret att de hade trassel med sina systme men att detta skulle bli löst under de närmsta dagarna.

Det är alltid trassel med systemen. Ni är för otåliga som tror att en sådan här förändring genomförs automagiskt.

Det är alltid trassel med systemen. Ni är för otåliga som tror att en sådan här förändring genomförs automagiskt.

Yes, ruskigt otålig när saker borde vara enkelt ;).

Pratade med SAS och fick svaret" hon har inte blivit guld förstår du, reglerna har ändrats och då tar det lite tid"

Bara att vänta.

Reste från PMI i lördags och de poängen var på kontot på söndagen. Bra jobbat.

14:44 i söndags skickade jag in en claim till SAS på 3125 poäng som jag skulle fått med den gamla tabellen. Ska bli kul att se hur lång tid det tar.

Toppen