Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag fått 3 x 20000 baspoäng. Undrar om dom hinner skicka ut ett EBGkort innan det korrigeras? :p
När väl AMEXkortet dyker upp och det inte står EBG på så ska jag klaga, få ytterligare 6000 poäng i kompensation... ;)
Eller inte.

Nu har jag också beställt elite korten.
20000 baspoäng är redan inne.:)
Men mina existerande bokningar till April bör jag komma upp i 90600 poäng ifall ajg får poäng enligt den gamla tabellen eftersom de var gjorda innan 27 november.
Så det borde kunna bli EBD.:)
Så ska man bara bränna 150000 på kortet 2015 för att få 2-4-1 vouchern.

Bryter Amex räkningen för Elite kortet i slutet eller mitten av månaden? Dvs om jag handlar något den 10'e, skall den posten betalas innevarande månad, eller kommer den på nästa månads räkning?

Jag stör mig en hel del på att ligga ute med reseräkningspengar när jag glömmer bort det och betalar mellan den 15'e-1'a med "vanliga" Eurobonus amex.

Nån som vet om kan "uppgradera" premium-> Elite?
Mitt kommande premium år börjar den 20:e Jan och EB intjänande den 31:e. Vill av den anledningen gärna ha in Elite poängen i Feb, alltså inte beställa Elite föränn då.

Nån som vet om kan "uppgradera" premium-> Elite?
Mitt kommande premium år börjar den 20:e Jan och EB intjänande den 31:e. Vill av den anledningen gärna ha in Elite poängen i Feb, alltså inte beställa Elite föränn då.

Vet inte om jag förstått din fråga riktigt, men när du ansöker om Elite så kan du välja Ja/Nej på frågan "Är du kortmedlem idag" och sedan fylla i kortnummer samt välja om kortet du redan har ska upphöra eller fortsätta.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen