Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns ju en 3:e variant, klockan rätt inställd och man vaknar men omedvetet slår man av den och somnar igen.
Inte för att det brukar hända mig :rolleyes: men jag har för säkerhets skull ytterligare ett alarm som står långt från
sängen, så att man måste stiga upp för att slå av den.

Har inte dessa problem. Är gift så när klockan ringer så går jag upp... :eek:

SAS GOT lounge, ganska lugnt. Blir snart boarding mot MUC förhoppningsvis en timme i FCL MUC.

Bara sisådär -16 här på Landvetter...och verkar vara lika kallt i MUC

Last edited:
SAS GOT lounge, ganska lugnt. Blir snart boarding mot MUC förhoppningsvis en timme i FCL MUC.

Bara sisådär -16 här på Landvetter...och verkar vara lika kallt i MUC
Nice! :) Det är en trevlig lounge. Ta ett glas Amarone för mig med!

Själv ska jag spendera dagen i en mässmonter.

Nice! :) Det är en trevlig lounge. Ta ett glas Amarone för mig med!

Själv ska jag spendera dagen i en mässmonter.

Snabbstopp MUC FCL...tyvärr 25min sen från GOT blir en halvtimme här. Mercedes från T1där Augsburg Airways Erj195 parkera idag...blir en schnitzel och lite champagne, snart dags för boarding. Ingen amarone för tillfället här Jacob :;). Men väldigt trevlig lounge (första gången här!).

Ingen amarone för tillfället här Jacob :;). Men väldigt trevlig lounge (första gången här!).
Det är en mycket trevlig lounge och suverän service. Tyckte faktiskt servicen var bättre i München än i Frankfurt. Så amaronen är utbytt? Synd! Det var en riktigt god variant de hade, men finns säkert något annat gott istället... ;)

Sas business lounge Got. Knappt nåt folk. Utbudet är lite sallad, räksallad, ädelost o oliver. Inte fått mitt a3 guldkort än men kom in tack vare att det stod på bp. På väg till Istanbul med Turkish på examenaresa! Kommer bli hur bra som helst!

Har inte dessa problem. Är gift så när klockan ringer så går jag upp... :eek:

Tyvärr är det oftast frugans väckarklocka som ringer först. Hon brukar ställa den på 0430 eftersom hon gillar att snooza...

påminner mig om någon som sa:
Min fru snarkar så jävligt att jag måste ha öronproppar, därför hörde jag inte när klockan ringde

Min fru hävdar att jag snarkar (vilket är en ren och skär lögn!) och har därför öronproppar och sin väckarklocka på högsta volym. Det brukar sluta med att jag vaknar och får ligga och lyssna på hennes snarkningar istället.

Edit: Sitter för övrigt i Menzines loungen på ARN T5, på väg till CDG. Pga strejken blir det inte AF som utför flygningen, men den ska bli av iallafall.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen