J
jumbooze
Guest
Mina 20k har kommit också, fått email om ansökan också så nu väntas det bara på kortet
jumbooze skrev:Mina 20k har kommit oxo, fått email om ansökan också så nu väntas det bara på kortetKlicka för att utvidga...
Kortavgiften kommer på fakturan. Och ja, jag håller med om att det är märkligt. Jag fick mina poäng för två veckor sen men har inte fått kort eller papper eller något än.Falcon71 skrev:Otroligt - beställde kortet torsdags eftermiddag - poängen på kontot redan nu!! Bra jobbatKlicka för att utvidga...
Crille81 skrev:Märkligt att poäng kommer före kortet. Har du betalt de 3500/4000kr redan eller det kommer på nästkommande faktura?Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Ingen har nog betalat kostnaden för Elite. Först när man får kortet och ringer in för aktivera den (samt inaktivera det nuvarande) som fakturan kommer att utfärdas. Resterande dagar för det nuvarande kortet kvittas mot avgiften för det nya kortet. Så länge det nuvarande kortet är aktivt så kommer ingen faktura.Klicka för att utvidga...
Christian Sternudd skrev:Ringde kundservice nu och frågade (då det gått 14 dagar) enligt de så satt man och väntade på att SAS skulle bekräfta mitt EB nummer och så...inga poäng och jag ombads vänta en vecka tillKlicka för att utvidga...
Sven skrev:Inget kort ännu men 20000 baspoäng insatt på kontot+ 2x6000 extrapoäng pga försening/felaktigt AMEX-premium kort.Klicka för att utvidga...
Amex gjorde ju en blunder med felaktiga ebs-kort efter den första förseningen så att de erbjöd den andra vända av 6000 p ytterligareCharlie D skrev:Hur tusan fick Du TVÅ gånger 6,000 extrapoäng?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Amex gjorde ju en blunder med felaktiga ebs-kort efter den första förseningen så att de erbjöd den andra vända av 6000 p ytterligareKlicka för att utvidga...
Christian Sternudd skrev:Ringde nu Eurobonus (EBG Hotline) för att fråga varför de inte svarat AMEX...killen ringde "special avdelningen" Men fick bara till svar att de hade ingen aning om att AMEX ens frågade EB när man gör en ny ansökan...jag blev hänvisad tillbaka till AMEX för att be de ringa den interna EB supporten för att försöka reda ut varför de inte svarat...vilken soppa!Klicka för att utvidga...