Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter att ha suttit och lysnat på Abba i bra precis 60 minuter (bra med högtalartelefon) har jag nu använt min 2-4-1 voucher på en *A bokning. Inga problem att applicera vouchern (premium card) på bokningen jag gjorde förra veckan med hjälp av Eurobonus (ARN-ORD med SAS och ORD-TPA med United).

Jag har faktiskt samma flight och skall också till TPA :). Lite nyfiken, tog du flighten 14:15 eller var det för tight?

Jag har faktiskt samma flight och skall också till TPA :). Lite nyfiken, tog du flighten 14:15 eller var det för tight?
Vi brukar alltid ta 14:15 flighten och än så länge har det inte varit några problem :) Dock så var Eurobonus lite tveksamma när det "bara" var 1:55 mellan flygen trots att Minimum Connection Time är 1:30 på Ohare.

Efter att ha suttit och lysnat på Abba i bra precis 60 minuter (bra med högtalartelefon) har jag nu använt min 2-4-1 voucher på en *A bokning. Inga problem att applicera vouchern (premium card) på bokningen jag gjorde förra veckan med hjälp av Eurobonus (ARN-ORD med SAS och ORD-TPA med United).
Snyggt jobbat! Blev det då 110000 i poäng och marginellt mer i skatter?

Hej.

Jag har bokat Arn - Nrt i Business med 2-4-1 flyger ut i april 2015.
Kan dock inte välja plats på sas.se och i bekräftelsen står det inte heller något om plats. Kommer det komma upp eller är det bara att avvakta?
Prova att bya plats via lufthansas sida. Det har fungerat för mig när inte sas sida har tillåtit det

Jag fick även höra att det fortfarande gäller att resan måste utgå från skandinavien, är det någon som hört annorlunda?
Jag läste på här
SAS EuroBonus American Express Card | EuroBonus-poäng | Amex

Där verkar ju Elite sämre än Premium (måste vara typo)

Screen Shot 2014-11-03 at 13.18.30.png

Screen Shot 2014-11-03 at 13.18.49.png

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen