Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lider med dig. Har själv gått och väntat på att systemet ska uppdateras nu i snart två veckor så att jag får min voucher - får bara samma felmedelande som du i onlinetjänsten

Jag pratade med Amex sas idag. De har tydligen fel i integrationerna med filinläsningar för 2-4-1.
Aktiverade vouchern för några veckor sedan. De var nu tvungna att lägga upp ett ärende och skicka ut voucher osv manuellt. Så skulle ta några dagar innan jag ska få den på posten sa tjejen.

Så väntar ni på voucher måste ni nog ringa till Amex och be dem skicka voucher manuellt.

Lite kasst om systemet är nere så länge.. :(

Jag kollade med Amex senast idag och det är fortfarande lika dant. Dom får inte heller ut någon voucher så det är omöjligt att boka 2-4-1. Jag har begärt att dom skall klarlägga problemet för SAS i Tallin så jag får möjlighet att kunna applicera vouchern på resan även om det gått över tiden. Får se om det funkar. Funkar det inte finns det ju mycket andra roliga platser man numera kan utnyttja vouchern till på *A. Har ändå varit i SFO massor av gånger och jag gillar stan.

Jag pratade med Amex sas idag. De har tydligen fel i integrationerna med filinläsningar för 2-4-1.
Aktiverade vouchern för några veckor sedan. De var nu tvungna att lägga upp ett ärende och skicka ut voucher osv manuellt. Så skulle ta några dagar innan jag ska få den på posten sa tjejen.

Så väntar ni på voucher måste ni nog ringa till Amex och be dem skicka voucher manuellt.

Lite kasst om systemet är nere så länge.. :(

Det hjälper väl inte om du har en voucher, den ser ju inte Tallin i alla fall. Den otrevlige person jag pratade med gick bara på vad han såg i systemet. Möjligtvis kan det gå om du får prata med någon serviceinriktad person och mejlar över en kopia på vouchern. För min del hade det ändå blivit försent eftersom man tydligem måste applicera vouchern på en bokad resa inom 24 timmar.

Ringde Talli och begärde att få använda min voucher, vilket skall gå om man gör det inom 24 timmar efter resan är bokad.

. För min del hade det ändå blivit försent eftersom man tydligem måste applicera vouchern på en bokad resa inom 24 timmar.

Nu när jag applicerade vouchern på min tidigare bokning hade det gått mer än 24 timmar men det var inga problem. Är denna "24 timmars regel" verkligen officiell?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen