Senaste nytt

Fredagstråden™

Ricci

Medlem
Efter lite simning ikväll och "lite" Singelmalt sitter jag nu och kollar på hur jag bäst kommer till Manila i C-klass i påsk...:)
 

NotRyan

Medlem
Efter lite simning ikväll och "lite" Singelmalt sitter jag nu och kollar på hur jag bäst kommer till Manila i C-klass i påsk...:)

Tja, du kan flyga som jag gjorde i somras.. ARN(CPH) - FRA - BKK - HKG - SIN - MNL :D

Annars har du de smidigaste rutterna med Thai: CPH - BKK - MNL eller om du vill åka lite bättre: med Singapore Airlines CPH - SIN - MNL
 
Last edited:

Ricci

Medlem
Tja, du kan flyga som jag gjorde i somras.. ARN(CPH) - FRA - BKK - HKG - SIN - MNL :D

Annars har du de smidigaste rutterna med Thai: CPH - BKK - MNL eller om du vill åka lite bättre: med Singapore Airlines CPH - SIN - MNL
Förra julen körde jag med LH/PR CPH-FRA-HKG-MNL och i våras med TG CPH-BKK-MNL.
Jag har inte flugit med SQ sedan de bytte stolar i C-klass från CPH så det kanske är dax att ta den rutten över SIN till MNL....:)
 
Förra julen körde jag med LH/PR CPH-FRA-HKG-MNL och i våras med TG CPH-BKK-MNL.
Jag har inte flugit med SQ sedan de bytte stolar i C-klass från CPH så det kanske är dax att ta den rutten över SIN till MNL....:)
Jeg har taget den tur - godt nok over to omgange og med det ældste business class produkt på Singapore-Manila, men jeg ville gøre det igen uden at tøve! Singapore Airlines 777 på Københav-Singapore er nok det bedste* business class produkt ex-Købehavn.


*Qatar??
 

David

Medlem
Var grymt sugen på att hänga på såväl basturesan som turen till Barcelona men till slut blev det ingetdera. Tur var väl det för jag har legat hemma sjuk hela helgen. Kul att få hängt med i live-trådarna. Nu är det söndag kväll och jag börjar känna mig frisk igen, lagom till en ny arbetsvecka. Nu tar jag sikte på Alicante 8/11.
 

Palazzi

Medlem
Slut på pendlarproblemen! Tråden om firmabilar kan tas bort ;)
På en flygmässa i Wien, idag, presenterades en flygande bil som är närmast produktionsklar.

Åratal av utveckling o modellversioner, men nu är Aeromobil 3.0 en närmast produktionsklar produkt. Enligt den slovenska designern ska det inte finnas problem att registrera den som bil + UL-flyg enligt nuvarande regler i EU.


200km/h som flygplan o 160km/h som bil. Bränsletanken räcker 700 respektive 900km.
Köpenhamn-Arlanda går alltså alldeles utmärkt ;)
 
Toppen