Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och pga. drabba lättja är frukosten bortdukad och fiskfrikadellerna på plats. Synden straffar sig själv.
Aha, synd.
Själv har jag landat till Hamburg alldeles nyss. Flygningen var försenad pga tidigare Bird strike på Arlanda. Vi var köplats 15 på banan.

Vi är parkerad på plattan här i Hamburg men bussen har inte kommit. :(

Och pga. drabba lättja är frukosten bortdukad och fiskfrikadellerna på plats. Synden straffar sig själv.

Vi var 30 min sena med inkommande flyg så ingen sen frukost för mig heller. Smarriga mumsiga fiskfrikadeller så här på Hummerpremiären.

För att kompensera förseningen in till ARN är även planet till TRD försenat 45 minuter.

Hälsning från SAS Gold Lounge på ARN T5, på väg upp till Kiruna. Han med lite frukost i Lavallette VIP-loung på Malta innan jag for därifrån.
Träffade en kollega här som jag gästade in...

Hälsning från SAS Gold Lounge på ARN T5, på väg upp till Kiruna. Han med lite frukost i Lavallette VIP-loung på Malta innan jag for därifrån.
Träffade en kollega här som jag gästade in...

Är det inte som så att dina (2?) kollegor måste jobba när du är ute på resor? Dessutom borde du väl veta om en är på Malta samtidigt som dig? ;)

Är det inte som så att dina (2?) kollegor måste jobba när du är ute på resor? Dessutom borde du väl veta om en är på Malta samtidigt som dig? ;)
Fast vi är ju typ 25 personer på arbetsplatsen, om man räknar in alla yrkeskategorier...
Och det var här på ARN vi träffades...

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen