Agö
Medlem
Och pga. drabba lättja är frukosten bortdukad och fiskfrikadellerna på plats. Synden straffar sig själv.Först nu. Sliten efter gårdagens fotboll så pallade inte att ta mig upp. Blir kvar till 11:20, tysta delen idag.
Och pga. drabba lättja är frukosten bortdukad och fiskfrikadellerna på plats. Synden straffar sig själv.Först nu. Sliten efter gårdagens fotboll så pallade inte att ta mig upp. Blir kvar till 11:20, tysta delen idag.
Aha, synd.Och pga. drabba lättja är frukosten bortdukad och fiskfrikadellerna på plats. Synden straffar sig själv.
Och pga. drabba lättja är frukosten bortdukad och fiskfrikadellerna på plats. Synden straffar sig själv.
Ingen suppe?Och pga. drabba lättja är frukosten bortdukad och fiskfrikadellerna på plats. Synden straffar sig själv.
Hälsning från SAS Gold Lounge på ARN T5, på väg upp till Kiruna. Han med lite frukost i Lavallette VIP-loung på Malta innan jag for därifrån.
Träffade en kollega här som jag gästade in...
Fast vi är ju typ 25 personer på arbetsplatsen, om man räknar in alla yrkeskategorier...Är det inte som så att dina (2?) kollegor måste jobba när du är ute på resor? Dessutom borde du väl veta om en är på Malta samtidigt som dig?![]()