Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Swiss Senator Lounge ZRH. Besviken på de tagit bort mini Lindt choklade :(. Endast gummibjörnar nu. Annars lugnt här. Var värre i SAS Ebg cph tidigare idag..trångt.

Sitter just nu i Concorde Room på Heathrow Terminal 5 i väntan på
flyg till Singapore
20140923_162812.jpg

Lyckades komma med ett tidigare flyg från Joensuu än bokat. 72 platser på planet och alla hade checkat in. Som tur kom en person inte till boarding så snabbt öppnade dom upp security igen så jag kunde smita med. Nu hann jag I tid till loungen på Hilton så lite mat och dryck innan läggdags.

Jag satt faktiskt i ARN5SK-loungen idag och filosoferade över att det faktiskt är rätt så sällan jag springer på BC-fellows här. Kanske att jag reser på udda tider...
Men idag hände det - precis innan jag skulle lämna loungen!
Alltid trevligt!

Jag satt faktiskt i ARN5SK-loungen idag och filosoferade över att det faktiskt är rätt så sällan jag springer på BC-fellows här. Kanske att jag reser på udda tider...
Men idag hände det - precis innan jag skulle lämna loungen!
Alltid trevligt!
jag måste skaffa mig en bc tagg så jag ökar chanserna, men jag flyger inte så mycket på Skandinavien just nu. Kommer dock vara i guld loungen den andra november så hoppas jag kan plocka upp en tagg.

jag måste skaffa mig en bc tagg så jag ökar chanserna, men jag flyger inte så mycket på Skandinavien just nu. Kommer dock vara i guld loungen den andra november så hoppas jag kan plocka upp en tagg.
Jag kan kanske lämna några taggar åt dig i icke-Schengen-loungen på HEL att hämta på basturesan i oktober annars.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen