Da star jag nu pa 1480 TP, kommer ikvallatt flyga till HEL for att imorgon flyga CE till LHR och har ytterliggare en 10 TP resa som inte kommit in annu. Vad ar chansen att man blir inslappt i Galleries First pa 1480TP men med 100TP rest men inte annu crediterat (varav 80TP samma morgon pa BA)? I sondags gick det inte pa 1380TP men da hade jag annu inte gjort resorna......
Sa den enda chansen ar att ringa BAEC och hoppas att dom kan uppgradera innan jag dyker upp vid loungen. Det ar iof bara ca en halvtimme jag ska spendera pa heathrow men hade varit kul att kika in.Ungefär 0 om du inte har kontakter. Får de inte upp på skärmen att du har rätt att komma in så kommer du inte in. Så enkelt är det tyvärr.
Sa den enda chansen ar att ringa BAEC och hoppas att dom kan uppgradera innan jag dyker upp vid loungen. Det ar iof bara ca en halvtimme jag ska spendera pa heathrow men hade varit kul att kika in.
Da star jag nu pa 1480 TP, kommer ikvallatt flyga till HEL for att imorgon flyga CE till LHR och har ytterliggare en 10 TP resa som inte kommit in annu. Vad ar chansen att man blir inslappt i Galleries First pa 1480TP men med 100TP rest men inte annu crediterat (varav 80TP samma morgon pa BA)? I sondags gick det inte pa 1380TP men da hade jag annu inte gjort resorna......
Jag har hört att någon (på bc?) ringde BAEC och fick guldstatus i förväg. Han saknade nog 10 TP, har jag för mig.