Senaste nytt

Vill ni ha mer Economy class deals i Deals forum?

Vill ni ha mer Economy class deals i Deals forum?

• Total voters
    167
Absolut för ekonomiklass deals! Sen är ju F och C dealsen jäkligt trevliga också även om inte jag nyttjat någon än.
Att resa medvetet, som sidan handlade om när jag började hänga här, innebär i mina ögon att man tänker till en eller två gånger innan man trycker på boka.
En medveten resenär som bor i Nyköping och ska på ett möte utanför Stansted flyger med Ryanair. Är personen däremot en poängjunkie flyger man via AMS från Linköping :).

Last edited:
Nej tack. En medveten resenär undviker Rajjan även om man bor nära Skavsta. Jag har infört förbud mot Rajjan i företagets resepolicy.

Nej tack. En medveten resenär undviker Rajjan även om man bor nära Skavsta. Jag har infört förbud mot Rajjan i företagets resepolicy.
Det är gott det, men du inser väl att även de bolag du reser med har economy-biljetter? Du svarar på om du vill se deals från Ryanair, inte om du vill ha mer economy-deals.

Det är gott det, men du inser väl att även de bolag du reser med har economy-biljetter? Du svarar på om du vill se deals från Ryanair, inte om du vill ha mer economy-deals.

Jag svarade på Inlägget från Bryant, därav min kommentar av Rajjan. Jag åker själv på ekonomibiljetter på kortare sträckor men det tycker jag är ganska enkelt att själv söka upp på respektive flygbolags sida. Jag har inget emot om det blir fler ekonomi deals bara de läggs på egen tråd så jag lätt kan sortera bort dessa eftersom de inte är aktuella för min del.

Har inte röstat och inte lusläst tråden. Men en poäng som framkommer är väl att deals i ekonomiklass hittar man på man ofta på bolagens hemsidor och annonser i dagspress, så det ska inte vara några problem att gräva fram dem. Vad som däremot kan vara intressant är deals som maximerar segment eller miles:cool:

.....poäng som framkommer är väl att deals i ekonomiklass hittar man på man ofta på bolagens hemsidor och annonser i dagspress, så det ska inte vara några problem att gräva fram dem. ......
Da det kan være svært eller nærmest umuligt for den enkelte "medvidende rejsende" at finde alle gode economy deals støtter jeg 100% at vi stadig og vedholdende bliver ved med at dele gode economy tilbud når vi støder på dem...

Toppen