AABack2ARN
Medlem
Det är absolut inte bara till Norwegian som polisen blir tillkallad. Även andra så kallat seriösa bolag drabbas av samma sak. Själv har jag suttit vid en SAS-gate och väntat på ett plan till London som SAS hade äran att flytta fram 15-30 minuter per gång och därimellan TOTAL tystnad. Till slut var det många som var irriterade, men mest var det ett par affärsresenärer som högt och ljudligt förklarade vad de skulle göra med såväl SAS som personalen. Nu vet jag att affärsresenärer inte är en garanti för att kniven är vass men helt outbildade var de inte... En annan gång var det Turkish Airlines som drabbades av irriterade resenärer och polisen kom dit. Dock tror jag det faktiskt berodde på taskig attityd hos personalen som mer eller mindre provocerade fram irritation. Vet inte hur det slutade.
Däremot uppstår mer snyfthistorier (tror jag) när det kommer till långdistansflyg i allmenhet (och lågprisflyg i synnerhet) eftersom folks semestrar "förstörs", mormors inkontinensblöjor tar slut, barnens allergitabletter räcker inte etc. etc. Och det nappar gärna kvällspressen på.
Däremot uppstår mer snyfthistorier (tror jag) när det kommer till långdistansflyg i allmenhet (och lågprisflyg i synnerhet) eftersom folks semestrar "förstörs", mormors inkontinensblöjor tar slut, barnens allergitabletter räcker inte etc. etc. Och det nappar gärna kvällspressen på.