Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Någon här med kvalificeringsperiod 1/7-30/6 som inte har gett bort något kort än som kan ta en screen shot och posta? Tyckte det tydligt stod att man skulle få en ny kvot (att ge bort) efter sista dagen i denna kvalificeringsperiod (datumet var specat).
Skulle uppskattas!

Jag har samma period. Gett bort ett silverkort under min nuvarande period (då som Guld) när jag blev Diamond så fick jag ringa SAS och de fick manuellt flytta upp en familjemedlem till Guld för deras system hänger inte med. När jag loggar in nu så står det att jag kan ge bort kort igen efter 30/6.

VälkomstPaketet har inte nått mig heller :E Så jag har ej fått den infon utan gick bara på vad jag fick av kundtjänst nu.
Först blev jag utlovad ett välkomstpaket, sen fick jag bara ett brev med ett Diamondkort och när jag nu efterlyste paketet fick jag veta att man inte längre skickar ut dessa... Känns extra premium att först få höra att man skickar ut det för att sedan få veta nej det får du inte :confused: (Diamondsupporten har verkligen koll :rolleyes:)

Först blev jag utlovad ett välkomstpaket, sen fick jag bara ett brev med ett Diamondkort och när jag nu efterlyste paketet fick jag veta att man inte längre skickar ut dessa... Känns extra premium att först få höra att man skickar ut det för att sedan få veta nej det får du inte :confused: (Diamondsupporten har verkligen koll :rolleyes:)

Fick också samma svar, bara dom som blev diamondkunder direkt fick startpaketet.

Blev EBD i mitten av april. Det enda som har synts till är ett EBD Mastercard och ett EBG smartpass...

Last edited:
idag gjorde SAS någon riktigt bra. Flög ARN - GVA med familjen (fru +2 tonåringar). Gick fram till gaten och frågade om det fanns en chans till Op up. Först såg de lite tveksamma ut när de trodde det gällde alla. När jag sa att det räckte med mig (ända i familjen med EBD) så fixade de det med en gång. Notera att det endast fanns en plats ledig. Tror faktiskt EBD kan ge lite fördelar om man ger sig tillkänna.

idag gjorde SAS någon riktigt bra. Flög ARN - GVA med familjen (fru +2 tonåringar). Gick fram till gaten och frågade om det fanns en chans till Op up. Först såg de lite tveksamma ut när de trodde det gällde alla. När jag sa att det räckte med mig (ända i familjen med EBD) så fixade de det med en gång. Notera att det endast fanns en plats ledig. Tror faktiskt EBD kan ge lite fördelar om man ger sig tillkänna.

Haha, skönt att lämna familjen i Go!

Toppen