christian-r
New member
Det dermed at vælge Norwegian fordi det er direkte, er vidst ikke længere et argument.... Tager hellere 3 timer i Frankfurt/Heathrow/[Indsæt selv anden hub] en formiddag end stop i Winnipeg på obskure tidspunkter.
Christian R skrev:Det dermed at vælge Norwegian fordi det er direkte, er vidst ikke længere et argument.... Tager hellere 3 timer i Frankfurt/Heathrow/[Indsæt selv anden hub] en formiddag end stop i Winnipeg på obskure tidspunkter.Klicka för att utvidga...
seat56f skrev:Visa bifogad bild 25726Verkar vara på G igen. Sjukdomsfall?Klicka för att utvidga...
För mig är synd något helt annat.comfytravel skrev:SyndmvhUlfKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:För mig är synd något helt annat.Här känns det mera som "den som gapar över mycket mister oftast hela stycket".Tänk att komma till jobbet varje dag och veta att man har flera hundra kunder som är förbannade, och förmodligen inte kommer att återvända till företaget.Jag tror nog att sommarfesten på Norwegians HK var inställd i år.Klicka för att utvidga...
comfytravel skrev:Jag blir ganska irriterad när jag hittar 'billiga' biljetter på Norwegian för att sedan inse att en resväska och mat på ett longhaul-flyg kostar 2x500 kr. Vem tar INTE med sig en stor resväska när man flyger långt?mvhUlfKlicka för att utvidga...
comfytravel skrev:Justering: vilken normalt funtad människa tar inte med sig en stor resväskamvhUlfKlicka för att utvidga...