Aurora skrev:Skal det registreres med eller uten prefix ("EBB" i mitt tilfelle)?Klicka för att utvidga...
Bara 9 siffror, alltså utan EBX är det enda som fungerade för mig.
Aurora skrev:Skal det registreres med eller uten prefix ("EBB" i mitt tilfelle)?Klicka för att utvidga...
090034208 skrev:Tack, jag förstod att det borde vara där men det finns inget när jag loggar in. Måste bero på att jag registrerade på den finska sidan.Klicka för att utvidga...
tourist skrev:Snyggt! Idag 16/6 kom det 1000 poäng till det första kontot för en trekronorsfilm 9/6!Klicka för att utvidga...
Det var inte så att det var HD och inte-HD? Jag har sett att en del filmer finns med två priser.gdaily skrev:Intressant dynamisk prissättning, jag hyrde en trekronorsfilm som jag faktiskt ville se. Men hann bara med halva, sedan var jag på längre resa. Kom tillbaks och filmen kostar nu 9 kr att hyraKlicka för att utvidga...
NixFFS skrev:Det var inte så att det var HD och inte-HD? Jag har sett att en del filmer finns med två priser.Klicka för att utvidga...
Markus787 skrev:Sitter fortfarande och väntar på mina poäng, beställde i måndags. Någon annan som också har fått vänta länge?Klicka för att utvidga...