Detta kan ju ha varit en ren slump också.
Uten gullstatus får man ikke pritag på domesticHvis det var det du mente? Ellers er jeg strålende fornøyd over at baggasjehandlingen på ARN T4 selv uten oransjetag klarer å gi PLUS-kundene god service - I believe in magic now
![]()
Jag tänkte mer på att de inte skickade upp prio-baggaget först, som de ju ska.![]()
Vid boarding både på KRN och ARN så utropades det att Plus, Diamond och Gold hade förtur.
Detta kan ju ha varit en ren slump också.
Om det är en EBD-förmån att slumpen slår ut till min fördel, då är det ju en superbra deal!Det är visst på mode nu bland alla EBD att tolka in slumpen som EBD-perks löpande.![]()
SK012 söndag 15/6 vid boarding så ropade han ut vilka som skulle priorityboarda , sedan stoppade han alla som inte hade rätt biljett eller nivå och upprepade ett par gånger endast/only priority boarding. Sedan efter ytterligare utrop där frågan var om det fanns någon mer som hade prioritet så släppte han för övriga. Snyggt jobbat. Att min väska sedan kom som nummer tre bland prioritytaggade var ju ytterligare plus. Bra jobbat i gate+lastning![]()