Senaste nytt

Fredagstråden™

Får väl köra en bild också då, upp till bevis... ;)
Trevlig helg!!!

Attachments

• ForumRunner_20140528_170525.png
    ForumRunner_20140528_170525.png
    {memory} MB · Visningar: 397
Det råkade bli fredag tidigt den här veckan!

Gammal kollega smsade och frågade om jag inte skulle komma till Berlin på något jippo i morgon, tre timmar senare är jag på Arlanda och peppar för ett kalas i en av mina favoritstäder. Tyvärr verkar vädret vara lika trist som i Sthlm.

Du får tröstdricka den prisvärda ölen för att kompensera :)

Endnu en kort men hektik uge. De kommende dage byder på en konfirmation og en snuttur til Stockholm. Lørdag og søndag bliver afslapning.

Nogen der så fodbold? ;)

De satte ut lite trämöbler på Scandic i Kiruna igår kväll.
Började först tro att det skulle vara demonstration av något lågprisflygbolags nya stolar... :p

Attachments

• ForumRunner_20140529_180551.png
    ForumRunner_20140529_180551.png
    {memory} MB · Visningar: 319
  • ForumRunner_20140529_180629.png
    ForumRunner_20140529_180629.png
    {memory} MB · Visningar: 319
En fredag i Stockholms Skärgård med lite lätt regn... ska gräva klart i trädgårdslandet, sedan bär det av till Djurhamn för en liten middag på Motorverkstan' innan hemfärd. Missar tyvärr ostron & champagne på Elverket. :(

Men, imorgon, lördag, blir det partaj hela dan' - champagne, och jordgubbar, till frukosten, lunch på hemligt ställe (bokat av hustrun och hon vill inte avslöja) och sedan blir det middag/fest på vår favoritrestaurang... ja, det är födelsedag imorrn'! ... så det blir en del skumpa!

Söndag: detox!

En fredag i Stockholms Skärgård med lite lätt regn... ska gräva klart i trädgårdslandet, sedan bär det av till Djurhamn för en liten middag på Motorverkstan' innan hemfärd. Missar tyvärr ostron & champagne på Elverket. :(

Men, imorgon, lördag, blir det partaj hela dan' - champagne, och jordgubbar, till frukosten, lunch på hemligt ställe (bokat av hustrun och hon vill inte avslöja) och sedan blir det middag/fest på vår favoritrestaurang... ja, det är födelsedag imorrn'! ... så det blir en del skumpa!

Söndag: detox!

Gratulerar. Låter som att morgondagen blir ett sant nöje.

Själv spenderade jag lunchen i löparspåret och sitter nu och eftersvettas framför BC. Här i Göteborg skiner solen!

Toppen