Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Ja, man fick ett nytt SmartPass som Diamond (två dagar efter det förnyade Guld..) - det var säkert det. Att någon sedan frivilligt väljer att klistra det på telefonen är ju en annan sak, men vissa tycker det är en bra idé, även om jag inte förstått det.
Ja, smartpasset var det, visste inte att de existerade. Hon verkar ha fastnat för SAS tips på användningsområde SAS Smart Pass - SAS

Som mitt schema ser ut nu kommer jag sakna ca 10k poäng detta kv.år för att nå Diamond status och då återstår alternativet med att ev köra en MR till MAD ex. En söndag för "egna" pengar eller motsvarande men det som förutom idéen att göra det (förutom pengarna som är allt från 2500kr till 6000kr beroende på datum och om det är mycket eller inte är relativt) vad kommer man som EBD uppleva kommande år till skillnad från EBG? Svårt att motivera det själv just nu?

Som mitt schema ser ut nu kommer jag sakna ca 10k poäng detta kv.år för att nå Diamond status och då återstår alternativet med att ev köra en MR till MAD ex. En söndag för "egna" pengar eller motsvarande men det som förutom idéen att göra det (förutom pengarna som är allt från 2500kr till 6000kr beroende på datum och om det är mycket eller inte är relativt) vad kommer man som EBD uppleva kommande år till skillnad från EBG? Svårt att motivera det själv just nu?

Hej!

Först och främst, det är inget att tveka på. Man kör en MR om man är i din situation Punkt :).... Det vi vet nu är 30% rabatt på poängpriset på best availability bonusresor, Möjlighet att välja Quintessentially, ytterligare uppmärksammande i resekedjan (att dom planerar har dom sagt men inte hur än), Poängen går inte ut Soft landing till Guld, m.m..

Mvh
/NotRyan

Då du får ge bort ett guldkort om du är EBD förutom det NotRyan skrev tidigare så borde det inte vara några problem för dig att göra någon annan glad då ;)

Hej og velkommen til BusinessClass intehavet! :)

Skriv ett PM till mig om du fortfarande är intresserad

??
http://www.businessclass.se/forum/sas-group-eurobonus/16933-regler-kring-byte-eurobonus-extrakort-pa-businessclass.html
I början på april lanserade SAS nya EuroBonus 2.0 med möjlighet för medlemmar på guldnivå och högre att ge bort ett silverkort/guldkort. Som följd har det dykt upp en del inlägg i forumet med frågor/tankar om att kunna skänka sitt extrakort till någon annan medlem på BusinessClass och formerna för detta.

För att skapa en trevlig och problemfri atmosfär på sidan har BusinessClass-teamet idag beslutat följande:

Alla diskussioner om utbyte av ett EuroBonus extrakort ska ske i forumet Marknadsplatsen. Detta forum finns tillgängligt när man varit medlem en viss tid och skrivit ett visst antal inlägg. Vi har satt denna begränsning för att alla som deltager ska ha en viss medlemshistorik och för att undvika bluffinlägg, trolling och bedrägerier.

Inlägg om byte av EuroBonuskort som skrivs i övriga forum kommer tas bort.

Innan du skriver i Marknadsplatsen måste du läsa igenom de regler som finns i Sticky-tråden längst upp och acceptera att följa dessa regler. Vi rekommenderar också att du läser igenom SAS egna regler så du inte bryter mot medlemsvillkoren i EuroBonus.

BusinessClass-teamet tar inte ansvar för byten som förmedlas via forumet. Överträdelse av forumreglerna kommer dock hanteras på sedvanligt vis och kan i grova fall leda till avstängning.

Frågor kring detta går bra att ta via PM eller kontaktformuläret.

Ja, då är det nedräkning till EBD för mig... :)
Väntar på att MLA-ARN-KRN från igår ska postas och då är det touchdown!
Spänningen stiger, jag håller andan... :rolleyes:

Jag har legat på 99300 poäng en tid, och trodde att en 625-resa skulle flytta upp det till 99925 poäng. Nu blev det inte så, utan den kastade in en 3750 poäng på en gång.

Jag blev Diamond för några veckor sedan, någon som vet hur lång tid det tar innan korten kommer? Jag fick av någon märklig anledning hem en EBG nfc sticker hemskickad efter statusbytet?

Jag blev Diamond för några veckor sedan, någon som vet hur lång tid det tar innan korten kommer? Jag fick av någon märklig anledning hem en EBG nfc sticker hemskickad efter statusbytet?

Blev EBD förra helgen (status syntes online den 17 maj) och igår kom mitt Diners tillsammans med två baggagetaggar.

Toppen