Jag har också kämpat med att hitta resor. Hustruns är nu avklarad. Men själv behöver jag åka CPH-BNE den 29/6 med tänkt retur 24/10. Har svårt att hitta något överhuvudtaget. Men när jag gick in och för skojs skull tittade bara en vecka framåt i tiden såg det helt annorlunda ut. Där öppnade upp sig en hel del i business med Qatar bland annat. Funderar på att ha is i magen. Risken att det blir rusning under Europeisk sommar till Australien är förhoppningsvis inte så hög. Problemet kan ju förstås bli returen i oktober. Har även tittat på köpebiljett (skånska) med QF/EK en vecka framåt i tiden och priserna verka hålla sig kring 11-12 000 i ekonomi, brrr.
Under allt mitt letande har jag dock hittat en del tillgänglighet med Royal Jordanian till Asien. Hade dock svårt att komma vidare till Australien, varför det alternativet flög bort. De utgår från London, Rom, Zurich, Geneve, Berlin, Wien, Paris, Frankfurt och Milano. Via Amman kan du ta dig till HongKong, Bangkok, Kuala Lumpur. Kan vara något att hålla i minnet för asienresenären. Jag tror att Jacob skrivit en fördelaktig rapport om deras bissenisse service.