F
fcx
Guest
Högtalarutrop på SK4229 igår:
"För er som reser i SAS GO bjuder vi på kaffe, te eller vatten"
"För er som reser i SAS GO bjuder vi på kaffe, te eller vatten"
fcx skrev:Högtalarutrop på SK4229 igår:"För er som reser i SAS GO bjuder vi på kaffe, te eller vatten"Klicka för att utvidga...
717Flyer skrev:Frågade senare flygvärdinnan och fick höra att de enligt direktiven från SAS alltidbordeerbjuda att sälja en flaska först men att det sedan är okej att hälla upp ett glas gratis.Klicka för att utvidga...
henke12 skrev:Något jag noterade var dock att i utropet sa de att man kunde få öl/vin i plus!Är det också ändrat inrikes? Sist fick jag endast köpa öl i plus!Klicka för att utvidga...
Mr.Smith skrev:Ja så länge klockan är efter 12 (om jag inte missminner mig) så får du en bärsKlicka för att utvidga...
henke12 skrev:Sist jag flög plus inrikes var december, vid 16-snåret och då var det endast alkofritt som ingick! MMX-Arn !Klicka för att utvidga...
Mr.Smith skrev:December, vet du hur länge sen det är!!! SAS har ju förnyat sitt koncept sedan dess. Har du sovit under en sten? HeheSASCafésortiment.Klockan 11 är det tydligen, edit!Klicka för att utvidga...
henke12 skrev:Haha!Det har jag inte missat, men alkohol gratis trodde jag hade med svensk lagstiftning att göra. Det är ju pga den alkohol inte får serveras innan 11.Får ta och åka plus nästa resa och se hur många öl jag hinner dricka!Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Flög SK414 ikväll (CPH-ARN) i SAS Plus. Bad att få (hutlösa) två flaskor vatten. Fick svaret av den svenska flygvärdinnan "räcker det inte med en"? Även livet i Plus är hårt.Klicka för att utvidga...