Senaste nytt

Ny "share" miles kampanj på US Airways Dividend Miles

Jag tänker mig att vederbörande tex vidarebefordrar bekräftelsemailet från USDM till en moderator här på forumet, som i sin tur kan lägga till ens namn i listan/registret i första posten.

Med tanke på antalet av moderatorer samt deras arbetsuppgifter, tror jag tyvärr inte en sekund på att de vill syssla på sådant.

Med tanke på antalet av moderatorer samt deras arbetsuppgifter, tror jag tyvärr inte en sekund på att de vill syssla på sådant.
Om det inte skulle vara ett alternativ, kan alltid ett antal "normala" användare (med ett positivt förtroendekonto här på BC.se) frivilligt nomineras för ändamålet.

Kan ni inte göra en egen tråd för de som vill dela milage med varandra och lägga den under marknadsplatsen och låta denna tråd handla om det som rubriken anger.

Udover det arbejdsmæssige forstår jeg fuldt ud , om en administrator som tredje part , helst vil holde sig langt, langt væk fra de eventuelle uenigheder eller problemer der måtte opstå .

Alf, ber om ursäkt för denna post, men nöden har ingen lag. ;)

Då jag (såklart) var ute och reste var jag för långsam för att kolla mina pm från de (förvånansvärt få) personer som ville share'a.

Söker därför efter någon annan share partner. Jag har rätt mycket poäng på kontot, och har gjort detta tidigare.

:)

Kan ni inte göra en egen tråd för de som vill dela milage med varandra och lägga den under marknadsplatsen och låta denna tråd handla om det som rubriken anger.

Alf, ber om ursäkt för denna post, men nöden har ingen lag. ;)

Då jag (såklart) var ute och reste var jag för långsam för att kolla mina pm från de (förvånansvärt få) personer som ville share'a.

Söker därför efter någon annan share partner. Jag har rätt mycket poäng på kontot, och har gjort detta tidigare.

:)

Jag har skapat en ny tråd just för Share miles på US Airways Dividend Miles i Marknadsplatsen forum.
http://www.businessclass.se/forum/m...-airways-dividend-miles-share-miles-trad.html
(Obs, det krävs minst 50 inlägg för att kunna komma åt Marknadsplatsen forum)

Toppen