Om man vill over-engineera lite så är ju det här ett typiskt användningsfall för web-of-trust.
Web of trust - Wikipedia, the free encyclopedia
Web of trust - Wikipedia, the free encyclopedia
Jag tänker mig att vederbörande tex vidarebefordrar bekräftelsemailet från USDM till en moderator här på forumet, som i sin tur kan lägga till ens namn i listan/registret i första posten.
Om det inte skulle vara ett alternativ, kan alltid ett antal "normala" användare (med ett positivt förtroendekonto här på BC.se) frivilligt nomineras för ändamålet.Med tanke på antalet av moderatorer samt deras arbetsuppgifter, tror jag tyvärr inte en sekund på att de vill syssla på sådant.
Kan ni inte göra en egen tråd för de som vill dela milage med varandra och lägga den under marknadsplatsen och låta denna tråd handla om det som rubriken anger.
Alf, ber om ursäkt för denna post, men nöden har ingen lag.
Då jag (såklart) var ute och reste var jag för långsam för att kolla mina pm från de (förvånansvärt få) personer som ville share'a.
Söker därför efter någon annan share partner. Jag har rätt mycket poäng på kontot, och har gjort detta tidigare.
![]()
Ok, så då är det kört för mig med 35 inlägg?Jag har skapat en ny tråd just för Share miles på US Airways Dividend Miles i Marknadsplatsen forum.
http://www.businessclass.se/forum/m...-airways-dividend-miles-share-miles-trad.html
(Obs, det krävs minst 50 inlägg för att kunna komma åt Marknadsplatsen forum)
Ok, så då är det kört för mig med 35 inlägg?
Tänkte om det fanns nån genväg... men Game on!Posta ett par Deals (i Flygbiljetter forum i så fall) och svara på andra medlemmars frågor så kan du klara 15 inlägg på en dag.![]()