Senaste nytt

Ny "share" miles kampanj på US Airways Dividend Miles

Nu så var det löst (under 24h)

+ skönt att äntligen ha 100k på kontot igen. Ordningen återställd med ca 450k utspritt på 5 program & 2 allianser så känner man sig rörlig.

Så mycket poäng och så lite tid.
Har 2 F och 1 C resa redan bokad i år + 360k miles på EB, USDM, Lifemiles, Qatar Privalage Club samt Flying Blue.
Så jag avstår denna gången.:)

Jag har också problem att logga in på fruns konto, även idag. Lade på luren efter 20min i kö till usdm helpdesk. Mitt eget konto har jag inga problem att accessa.

Ouch! :( Jeg håber du(vi) får transaktionen annulleret af USDM - der må være lidt goodwill til to af deres bedste kunder :)

Måske en tilføjelse til agehalls ti bud "Lav ikke transaktioner med noget så vigtig som miles/avios/point når du er træt"

Båda mina transaktioner gjorda med Australiensiskt AMEX gick igenom blixtsnabbt och poängen fanns på konton samma sekund som betalningen genomfördes.

Kan bekräfta samma sak här. Aussie AmEx och max 10 sekunder till bekräftelse.

Ar "giftande" begränsat till en omgång?

Jag har en känsla av att transaktionen tar längre tid att bekräfta om det är minsta avvikelse i billing address. Kanske måste den då bekräftas manuellt.

Ar "giftande" begränsat till en omgång?
Enda begränsningen är väl att man max kan ta emot 50k miles (exkl bonus) per konto per kampanj? Rätta mig gärna om jag har fel.

Toppen