Senaste nytt

Ny "share" miles kampanj på US Airways Dividend Miles

Ni som har problem med långsamma transaktioner, kan ni ge lite mer detaljer kring betalningssätt, typ av kort, PayPal, kortutgivare osv? Hade varit skönt att undvika strul i framtiden.

Båda mina transaktioner gjorda med Australiensiskt AMEX gick igenom blixtsnabbt och poängen fanns på konton samma sekund som betalningen genomfördes.

Jag kan inte logga in på mitt USDM längre :(

[h=4]We're sorry[/h]

An error occurred while attempting to log you in. Please try again. If you continue to receive this message, call 800-327-7810 for assistance.

[h=4]We're sorry[/h]

An error occurred while attempting to log you in. Please try again. If you continue to receive this message, call 800-327-7810 for assistance.

Har samma problem med min flickväns konto. Dock så går det ändå att dela (och ta emot) miles utan att vara inloggad.

Jag fick transaktionsnummer och beskedet att den var under "review". De skulle eskalera den till ansvarigt arbetslag.

[h=4]We're sorry[/h]

Hade också liknande problem tidigare idag, men jag upplevde det som att problemet var relaterat till mitt in- och utloggande mellan olika konton. Tyckte det försvann när jag rensade cookies eller provade annan webbläsare......

Nu får jeg også denne fejl... Gik fint igår... Der er nok mange der er begejstrede for oneworld miles til 1,1cpm og fantastiske routingregler. Mon ikke det når at løse sig for alle inden søndag? :)

Jag fick transaktionsnummer och beskedet att den var under "review". De skulle eskalera den till ansvarigt arbetslag.
Nu så var det löst (under 24h)

+ skönt att äntligen ha 100k på kontot igen. Ordningen återställd med ca 450k utspritt på 5 program & 3 allianser så känner man sig rörlig.

Last edited:
Toppen