Homer skrev:Ska tolkas som "Chicken withHoisin sauce"Klicka för att utvidga...
Ja, det vet jag om. Då ska man skriva Chicken with Hoisin sauce, inte Hoisin Chicken.
T ex Oyster Chicken och Chicken with Oyster sauce är inte samma sak, eller?
Homer skrev:Ska tolkas som "Chicken withHoisin sauce"Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Ja, det vet jag om. Då ska man skriva Chicken with Hoisin sauce, inte Hoisin Chicken.T ex Oyster Chicken och Chicken with Oyster sauce är inte samma sak, eller?Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Hur är det? Ska man byta ut plastbesticken mot riktiga, eller är det bara plastmuggarna som byts ut?Klicka för att utvidga...
nilsson skrev:Man verkar ju gå mot mat som kan ätas med sked, så då funkar ju plastbestick. Tänk om man kunde gå hela vägen. Chili con carne med ris och crème fraîche, kalops med ris, lapskojs eller BC:favoriten flygande Jakob.Klicka för att utvidga...
simonbertilsson skrev:Dessutom verkar det som att inrikesfrukosten är borta i SAS Go. Väldigt trist!Klicka för att utvidga...
Mr.Smith skrev:Den försvann en gång i tiden men kom senare tillbaka. Jag tror SAS kommer vända och sätta tillbaka den igen, otroligt uppskattat när man stiger upp 05 för att fånga en taxi till flyget. Vem orkar äta hemma då?Klicka för att utvidga...
simonbertilsson skrev:Jacob fick mig att tänka på en sak till, kanske det sämsta. De tar nu betalt för vanligt vatten. Tidigare kunde man få ett glas serverat ifrån en stor flaska, men nu måste man köpa en halvliters-pet om man önskar släcka törsten under flygningen. Detta medan kaffe och te är gratis...Klicka för att utvidga...
simonbertilsson skrev:Jacob fick mig att tänka på en sak till, kanske det sämsta. De tar nu betalt för vanligt vatten. Tidigare kunde man få ett glas serverat ifrån en stor flaska, men nu måste man köpa en halvliters-pet om man önskar släcka törsten under flygningen. Detta medan kaffe och te är gratis...Klicka för att utvidga...
etnoy skrev:Vänta...kostar det att dricka vanligt vatten i SAS Go? Ska flyga LPI-CPH i Go strax och hoppas man slipper krångla med medtaget vatten. Riktigt dåligt att de inte har vanligt vatten som servering. Kom igen, SAS är inte SJ.Klicka för att utvidga...