Senaste nytt

Vad tycker du om SAS nya servicekoncept?

Det kan ju inte vara möjligt att vatten kostar (igen)!!?? De får ta mig fan ge sig... de tycks verkligen sträva efter att vara sämsta "fullservicebolag". Det de har gjort är ingen förändring av "servicekoncept", det är en besparing och ingenting annat. En sjukt dumsnål besparing.

Last edited:
När jag flög ARN-DUB i SAS Go förra månaden blev pursern riktigt tjurig när jag bad om ett till glas vatten. Att det ska ransoneras med vatten är nog det fånigaste jag har varit med om, i synnerhet när SAS själva vill framstå som ett seriöst flygbolag. Förstår inte riktigt vad de vill åstadkomma med dessa dumheter, annat än att göra kunderna arga. Det är nog långt ifrån alla som frågar efter vatten och flaskan hälls med sannolikhet ut innan landning.

Kan för övrigt tillägga att jag inte drack något kaffe eller te under flygningen, och att jag dessutom redan köpt en muffin för 30kr.

Frukostlådan jag fick igår saknade både müsli och kaffemugg. Långsam devalvering och definitivt inte värd att köpa för 70 kr.

Jag flög CPH-ARN i söndags kväll och då annonserades det att vatten fanns på flaska och kostade 25kr. När jag igår kväll flög returen sa dom inget om vatten men det var inga problem att få ett glas vatten gratis från en större flaska. Detta trots att det stod ett antal mindre flaskor på serveringsvagnen som jag antar var till försäljning.

This is nuts, är det smarta namnet på de goda nötterna, som finns till försälning i Go. Väl värda sitt pris.
100% Pleasure, 0 % Guilt!

Toppen