Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Alla flygbonusprogram är oförutsägbara, förändringar kan komma närsomhelst och från ingenstans. Så det är nog bäst att njuta för stunden istället för att oroa sig om framtida enhancements. Den dagen, den sorgen. :)

Är det någon som fick Aegean guld tidigt och har haft ett kort som gått ut? Behövde man kreditera en flygning till dem varje tredje år eller förlängdes guld-statusen ändå?

Ja, men det har ingen praktisk betydelse om du inte ska resa med Aegean. (om jag inte missat några bra perks dvs)
Inrikes i USA har man i alla fall fått en väska gratis för alla i bokningen. Det var på US Airways för ca 6 månader sedan så det kan ha ändrats.
Jag har även fått prio check in och fast track med star silver i USA med United

Allt detta funkar iofs utan fysiskt kort bara statusen ligger i systemet.

Inrikes i USA har man i alla fall fått en väska gratis för alla i bokningen. Det var på US Airways för ca 6 månader sedan så det kan ha ändrats.
Jag har även fått prio check in och fast track med star silver i USA med United

Allt detta funkar iofs utan fysiskt kort bara statusen ligger i systemet.

Hade jag faktiskt inte den blekaste aning om, men så har jag varit Guld i olika program i ganska många år.

Med tanke på att man under en period fick 2.000p i sign up-bonus var det alltså en SAS ekonomibiljett, t/r London för att få de förmåner du nämner. 1.300kr under rean (?) :eek:

Toppen