Christian R
DYKWIA
Du kan helt sikkert få det ordnet i lufhavnen - om de så gør det ordenligt så pointene kommer til A3 og ikke EB vil kun tiden vise.. Jeg ved ikke hvad chancerne er, men worst case så er der 0 point til A3...
Du kan helt sikkert få det ordnet i lufhavnen - om de så gør det ordenligt så pointene kommer til A3 og ikke EB vil kun tiden vise.. Jeg ved ikke hvad chancerne er, men worst case så er der 0 point til A3...
Har netop ændret mit FFP program fra M&M (=LH) til M&B (=A3) og måtte ændre til A3 i lufthavnen på 10 flyvninger med LO, ET, og TK. Det er lykkedes på de første 5, de sidste 5 er ikke gået ind (endnu). Det vigtigste er at få slettet dit EB nummer fra bookningen. Jeg opdagede ved mine TK retur flyvninger at mit M&M nummer pludselig "genopstod" i bookningen og måtte fjernes igen. Således var det ikke nok at ændre på udtur! Man skal også ændre på hjemtur. Og A3 skal fremgå af boarding pass! Altså 2 kriterier for at det skal lykkesGjorde en freudiansk tankevurpa och la in EB istället för A3 vid beställning med Swiss från CPH till VLC (via ZRH). På hemsidan verkar det inte vara möjligt att ändra. Kan detta lösas på flygplatsen eller är det bara att bita i det sura äpplet?
Og A3 skal fremgå af boarding pass! Altså 2 kriterier for at det skal lykkes
Ja så borde det bli om du flyger på 100 % mellan arn-ewr och 50 % mellan EWR och MCOStort tack för snabbt svar!
Det stämmer, vill gärna ha massor av poäng i Aegean.
Har jag förstått det rätt så kommer man upp i cirka 9000 miles, stämmer det?