Agö
Medlem
Julmust i loungen på ARN igår. Passade perfekt till julskinkan och julköttbullarna.
Japp, första gången på länge jag åt och uppskattade maten i loungen på ARN.
Julmust i loungen på ARN igår. Passade perfekt till julskinkan och julköttbullarna.
Jag får hoppas det är lika bra i loungen på måndag kväll när jag går förbi där på Arlanda helt enkelt.
Efter endast 2 dagar har jag fått svar av SAS customer care att dem beviljar min ansökan om kompensation enligt EU 261/2004 då min flight SK142 blev inställd i måndags.
Jag valde resecheckar på 500 Euro istället för 250 Euro i kontanter.
SAS Kontakt vi hemsidan skrev:Tack för att du hör av dig till SAS Customer Care
Vår svarstid är 2 – 3 veckor, men vi gör vårt bästa för att svara dig så fort som möjligt.
Se det som ett fall framåt; i höstas hette det 5-6 veckor.Hånfullt, eller hur ska man egentligen uppfatta detta?