Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Här är en sak jag såg nyligen på mitt A3-konto. Notera antalet miles för ARN-VIE-NRT (och omvänt) för raderna 1, 2 och 6, 7:
A3 poäng.PNG
V och W borde båda ge 50 % de gånger jag flög. Men ena gången fick jag tydligen 100 % miles för sträckan NRT-VIE. Visst måste det vara någon form av felregistrering? Inte för att jag tänker klaga ... :)

Hur retroreggar man poäng till A3? Hittar ingenting på deras sida.

Flyger nämligen GOT-ARN-EWR och vill lägga GOT-ARN till A3 och ARN-EWR till Euronbonus. Vet att jag måste retroregga poängen för annars får jag problem som jag delar poängen till olika konton.

Hittar dock ingenstans vart tusan jag kan göra detta med A3. Tips?

..... vill lägga GOT-ARN till A3 och ARN-EWR till Euronbonus. Vet att jag måste retroregga poängen .....
er det ikke lettere at vise begge kort i GOT og sig du vil have 1ste sektor på A3 og næste sektor på EB? Det har altid virket for mig. Check hvad der står på Boarding Card!

Er der nogen der ved hvad er konklusionen hvis man starter med at opbygge A3 og optjene 20,000 indenfor 1ste år? Gælder guld i 1 eller 3 år?

Er der nogen der ved hvad er konklusionen hvis man starter med at opbygge A3 og optjene 20,000 indenfor 1ste år? Gælder guld i 1 eller 3 år?
Jag vet inte hur länge det gäller men jag fick min Gold status i 2012 och jag är fortfarande Gold.
På själva Gold kortet står det att det gäller till 12/2016 (dec 2016). Om det stämmer får vi vänta och se...

Jag ska försöka göra det när jag checkar in i morgon!

Det är livsfarligt om det är viktigt att miles kommer till rätt konto. Allt för ofta gör agenten fel och poängen hamnar på det konto du inte ville ha in dem på. Om du vill vara säker måste du retroregistrera.

Det är livsfarligt om det är viktigt att miles kommer till rätt konto. Allt för ofta gör agenten fel och poängen hamnar på det konto du inte ville ha in dem på. Om du vill vara säker måste du retroregistrera.

Jag tror inte riktigt heller att de får till det. No offense gentemot SAS-personalen på Landvetter, men det är tidig lördag morgon, jag tror inte direkt att det är de mest erfarna som jobbar då. ;)

Hade gärna velat ha poängen på mitt A3-konto innan nästa resa till London i mitten på april. Frågan är bra om de har hunnit in eller ej. Är nämligen snöpliga 760 poäng ifrån guld nämligen...

ToR GOT-ARN ger mig 1200 poäng så är saken klar på A3. Vill dock inte att ARN-EWR som dessutom går i Z ska hamnar där utan på Eurobonuskortet.

Toppen