Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

Låter rimligt att man har dragit ner på giltighetstiden. Dock står det ingenstans på hemsidan när statusen går ut.

Mailade Aegean och fick svaret "We would like to inform you that the expiration date on the card refers to the validity of the plastic card, not to your Gold status retainment."

Då har jag äntligen uppnått guld nivå på Aegean, så inväntar bara mitt guldkort nu :)

Men till min förvåning så ser jag att jag har poäng som går ut nu i sommar och höst, är det endast 1 år man har på sig att spendera poäng? :/

Då har jag äntligen uppnått guld nivå på Aegean, så inväntar bara mitt guldkort nu :)

Men till min förvåning så ser jag att jag har poäng som går ut nu i sommar och höst, är det endast 1 år man har på sig att spendera poäng? :/

Grattis!

Vart hittar du när poängen går ut. tycker mig gått igenom alla flickar i min profil och inte hitta något. Mina första poäng fick jag 2 feb 2012 och har inte tappat en enda poäng ännu.

Grattis!

Vart hittar du när poängen går ut. tycker mig gått igenom alla flickar i min profil och inte hitta något. Mina första poäng fick jag 2 feb 2012 och har inte tappat en enda poäng ännu.

Under My Account
Date Tier Miles To Expire:
08/07/2014 2904
09/07/2014 500
13/09/2014 600
16/09/2014 600
16/09/2014 736

dessa flygningar gjorde jag på respektive dato, fast ett år tillbaka.

för mig finns inte rubriken Date Tier Miles To Expire: under my account
Inte för mig heller.

Screenshot20140130_4.png

Toppen