Det står lite om detta i månadens nya Scanorama. Men kul att det finns mer info här än vad sas.se ger en!Jag tänkte bara säga att jag tycker att det är roligt att businessclass-teamet fått till ett så bra samarbete med SAS att denna nyhet presenteras just här. På sas.se finns ingen info vad jag se. Kul, bra jobbat!
Det tycker jag också vore bra, men Pandion får inga fler poäng än EBG så det är nog att hoppas för mycket.Kommer man att kunna ge bort ett silver som EBG och senare under samma år när man blir EBD också ge bort ett guld (eller ytterligare två silver)?
Och som Agö undrade; hur många fler extrapoäng får en EBD? 35 % extra på EBD vore ju fint och i linje med (fd) 15/25 % på EBS/EBG.
Det tycker jag också vore bra, men Pandion får inga fler poäng än EBG så det är nog att hoppas för mycket.
Och som Agö undrade; hur många fler extrapoäng får en EBD? 35 % extra på EBD vore ju fint och i linje med (fd) 15/25 % på EBS/EBG.
Det viktigaste för mig är förändringen av uttag av bonusresor på long h. Som det är nu är det ju anus att få ngn bonusresa till Bangkok med SAS. Vad skall man göra med sina poäng?